12 septembrie 2012

Karma şi Trecerea



Am spus puţin mai devreme despre Karma şi legăturile Karmice.
Cred că ar trebui să explic mai în detaliu cum funcţionează acestea, ca să poată fi înţelese.
În primul rând, ştim despre karma că înseamnă lecţiile neînvăţate şi care se reiau până vor fi învăţate.
În planul tridimensional (3D), pe perioada derulării mileniilor de existenţă 3D, lecţiile se reiau la intervale relativ mari, respectiv la distanţe de vieţi.
În concret: să spunem că un om are de traversat prima viaţă. El va avea de învăţat mai puţin, o lecţie sau două. Să spunem că din prima lecţie învaţă parţial, iar din a doua nu învaţă nimic.
Să spunem că înainte de a se întrupa în cea de-a cincea viaţă, structurile lui spirituale au o anumită configuraţie (dată de experienţele avute în vieţile intermediare) şi ghizii lui spirituali consideră că este apt să reia lecţiile din prima viaţă (cea neînvăţată deloc şi cea învăţată parţial). Evident, mai are de învăţat şi ceva neterminat... să spunem, din viaţa a treia, precum şi o lecţie începută şi neterminată dintr-a patra viaţă. Putem aprecia că lecţia majoră din viaţa a doua şi-a învăţat-o; dar i-au rămas trei lecţii parţial învăţate, care se vor reporta undeva în viitor; poate în veţile şase, şapte şi unsprezece.
Ei bine, în viaţa a cincea se consideră că poate „da corijenţa” pentru lecţia dintr-a-ntâia. Cea neînvăţată. Evident, ca orice corijenţă, unde se învaţă mai multă materie decât pentru lecţia de zi, şi aici experienţa care conţine lecţia, va fi mai grea decât prima oară. Scopul este  să atragă mai mult atenţia, să fie mai penetrantă  decât a fost prima dată.
Şi cu cea învăţată parţial se va întâmpla la fel. Se reia ca experienţă de viaţă partea neînvăţată şi omul poate s-o înveţe sau s-o repete şi pe aceasta...
Este foarte evident că „sacul de corijenţe” se îngreunează cu fiecare lecţie sau corijenţă nesoluţionată... Adică, la un moment dat, o serie de lecţii vor veni sub forma unor suferinţe majore, foarte grave, cum ar fi o viaţă cu privaţiuni maxime... ori o viaţă cu un handicap,... cu un retard,... cu o paralizie... cu situaţii de dependenţă de cineva... cu boli foarte grele sau terminale, care produc multă suferinţă fizică dar şi psihică (frica de moarte, de pildă, pe care o trăiesc multe persoane diagnosticate cu... cancer, SIDA... în prezent; în trecut erau altele – ciumă, holeră, etc.).
O astfel de viaţă generează o serie de trăiri, gânduri, sentimente, care acoperă mai multe lecţii neînvăţate. Adică se goleşte sensibil „sacul”!
El se va mai umple cu următoarele lecţii neînvăţate. Se mai goleşte, mai repede sau mai greu... funcţie de ce alege omul să facă: e activ, învaţă... sau trece prin viaţă ca „gâsca prin apa”!...
Despre „sacul cu corijenţe” se spune că „Dumnezeu nu-i dă omului mai mult decât poate duce”...
Când e prea greu, urmează o golire... căci altfel nu mai e loc unde să se pună alte lecţii... că devine prea mult şi prea greu pentru omul în cauză...
De regulă, pentru că sunt variante forţate, aceste „goliri” sunt foarte dureroase...

Ceea ce am povestit până acum, a fost o schemă simplificată a modelului de experimentare 3D, în varianta individuală. Este karma individuală.
 Fireşte, schema se complică atunci când sunt mai multe persoane implicate în învăţarea unei lecţii. Dacă două persoane au avut de învăţat o lecţie şi nu au învăţat-o decât parţial... sau deloc, se vor reîntâlni  în viitor, într-o viaţă următoare, ca să-şi rezolve problemele legate de lecţia neînvăţată. Şi asta, până când o vor învăţa!... Acum vorbim de karma de relaţie.
Din experienţele mele de citiri ale vieţilor trecute, pot fi mai multe vieţi prin care se traversează o lecţie de învăţat. Rar am întâlnit o conexiune doar cu o singură viaţă din trecut... (mă refer la conexiunea cu lecţia de învăţat).
Se întâmplă să ne întâlnim cu cineva şi să avem impresia că ştim acea persoană (uneori avem senzaţia că o ştim „de când -  e – lumea”). E vorba de persoane întâlnite în alte vieţi şi, de multe ori constatăm că avem legături karmice cu acea persoană...
De fapt, ea apare în viaţa noastră atrasă de energiile din structura noastră şi de programul asumat în această viaţă, pentru că e timpul să ne reluăm lecţiile neînvăţate din trecut...
Şi mai e o regulă: ne învăţăm lecţiile în grupuri sau familii de suflete, pentru că aşa suntem compatibili şi păstrăm legăturile, ca să ne ajutăm reciproc la învăţarea lor ( o să vedem noi cum, la Ho oponopono).
Important de ştiut, cei care au şansa să treacă acum, voi trebui să-şi rezolve legăturile karmice înainte, pentru că altfel păstrează legături care îi trag în jos. Există şi varianta să se ntoarcă în 3D doar pentu a-şi rezolva acele lecţii şi legături karmice, după care pot ascensiona.

Una dintre căile cele mai  frumoase de rezolvare a acestora este Ho oponopono, o tehnică hawaiană, pe care o voi explica în detaliu, aşa cum am înţeles-o eu, fără ca aceasta să se constituie într-un curs.

Diferenţa majoră pe care o traversăm în această perioadă premergătoare Trecerii, este că lecţiile sunt mult accelerate, multe în timp scurt, care e şi mai scurt, că e comprimat (dar asta înseamnă că şi timpul suferinţei e mai scurt!!), iar foarte important  - se întâmplă în aceeaşi viaţă! Pentru o hotărâre sau un gest greşit, pot să fie replici instant, care să arate unde şi ce e greşit (adică acel drum nu duce spre evoluţie, nu e bine!! – căci prin asta traducem greşit; în esenţă, nimic nu e greşit! E doar altfel!... Şi oferă o altă paletă de posibilităţi şi variante de experimentare...
Ceea ce am observat cu siguranţă, cu toţii, a fost avalanşa de situaţii critice care apar, mai ales la unele persoane.
De ce la unele sunt mai multe probleme şi la altele mai puţine?
Este o rezultantă a efortului de învăţare şi conştientizare depus până acum, în viaţa prezentă, dar şi în cele trecute. Cine a învăţat mai mult, adică a făcut mai mult efort până acum, suferă mai puţin; cine a învăţat mai puţin până acum, are o sumă mai mare de lecţii de absolvit...
De ce?
Karma emoţională este o variantă de experimentare 3D, pentru că lecţiile cuprind emoţii: bucurie, suferinţă, durere, tristeţe, fericire... iar planul 3D este planul emoţional.
Lecţiile se accelerează la finele 3D, pentru că nu se pot reporta lecţiile de 3D în 4D!
Cu alte cuvinte, ca să se poată trece în 4D, trebuiesc învăţate lecţiile de 3D. Toate! Pentru că rezultanta lecţiilor învăţate sau nu, este vibraţia noastră energetică, cea care ne reflectă nivelul energetic...
...iar pentru Trecere, acesta este etalonul triajului...
...şi cei care nu trec de triaj, vor repeta experienţele 3D într-un alt spaţiu unde se deschide un cadru tridimensional de experimentare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu