Am spus puţin mai devreme despre Karma
şi legăturile Karmice.
Cred că ar trebui să explic mai în
detaliu cum funcţionează acestea, ca să poată fi înţelese.
În primul rând, ştim despre karma că
înseamnă lecţiile neînvăţate şi care se reiau până vor fi învăţate.
În planul tridimensional (3D), pe
perioada derulării mileniilor de existenţă 3D, lecţiile se reiau la intervale
relativ mari, respectiv la distanţe de vieţi.
În concret: să spunem că un om are de
traversat prima viaţă. El va avea de învăţat mai puţin, o lecţie sau două. Să
spunem că din prima lecţie învaţă parţial, iar din a doua nu învaţă nimic.
Să spunem că înainte de a se întrupa în
cea de-a cincea viaţă, structurile lui spirituale au o anumită configuraţie
(dată de experienţele avute în vieţile intermediare) şi ghizii lui spirituali
consideră că este apt să reia lecţiile din prima viaţă (cea neînvăţată deloc şi
cea învăţată parţial). Evident, mai are de învăţat şi ceva neterminat... să
spunem, din viaţa a treia, precum şi o lecţie începută şi neterminată dintr-a
patra viaţă. Putem aprecia că lecţia majoră din viaţa a doua şi-a învăţat-o;
dar i-au rămas trei lecţii parţial învăţate, care se vor reporta undeva în
viitor; poate în veţile şase, şapte şi unsprezece.
Ei bine, în viaţa a cincea se consideră
că poate „da corijenţa” pentru lecţia dintr-a-ntâia. Cea neînvăţată. Evident,
ca orice corijenţă, unde se învaţă mai multă materie decât pentru lecţia de zi,
şi aici experienţa care conţine lecţia, va fi mai grea decât prima oară. Scopul
este să atragă mai mult atenţia, să fie
mai penetrantă decât a fost prima dată.
Şi cu cea învăţată parţial se va
întâmpla la fel. Se reia ca experienţă de viaţă partea neînvăţată şi omul poate
s-o înveţe sau s-o repete şi pe aceasta...
Este foarte evident că „sacul de
corijenţe” se îngreunează cu fiecare lecţie sau corijenţă nesoluţionată...
Adică, la un moment dat, o serie de lecţii vor veni sub forma unor suferinţe
majore, foarte grave, cum ar fi o viaţă cu privaţiuni maxime... ori o viaţă cu
un handicap,... cu un retard,... cu o paralizie... cu situaţii de dependenţă de
cineva... cu boli foarte grele sau terminale, care produc multă suferinţă
fizică dar şi psihică (frica de moarte, de pildă, pe care o trăiesc multe
persoane diagnosticate cu... cancer, SIDA... în prezent; în trecut erau altele
– ciumă, holeră, etc.).
O astfel de viaţă generează o serie de
trăiri, gânduri, sentimente, care acoperă mai multe lecţii neînvăţate. Adică se
goleşte sensibil „sacul”!
El se va mai umple cu următoarele lecţii
neînvăţate. Se mai goleşte, mai repede sau mai greu... funcţie de ce alege omul
să facă: e activ, învaţă... sau trece prin viaţă ca „gâsca prin apa”!...
Despre „sacul cu corijenţe” se spune că
„Dumnezeu nu-i dă omului mai mult decât poate duce”...
Când e prea greu, urmează o golire...
căci altfel nu mai e loc unde să se pună alte lecţii... că devine prea mult şi
prea greu pentru omul în cauză...
De regulă, pentru că sunt variante
forţate, aceste „goliri” sunt foarte dureroase...
Ceea ce am povestit până acum, a fost o
schemă simplificată a modelului de experimentare 3D, în varianta individuală.
Este karma individuală.
Fireşte, schema se complică atunci când sunt
mai multe persoane implicate în învăţarea unei lecţii. Dacă două persoane au
avut de învăţat o lecţie şi nu au învăţat-o decât parţial... sau deloc, se vor
reîntâlni în viitor, într-o viaţă
următoare, ca să-şi rezolve problemele legate de lecţia neînvăţată. Şi asta,
până când o vor învăţa!... Acum vorbim de karma de relaţie.
Din experienţele mele de citiri ale
vieţilor trecute, pot fi mai multe vieţi prin care se traversează o lecţie de
învăţat. Rar am întâlnit o conexiune doar cu o singură viaţă din trecut... (mă
refer la conexiunea cu lecţia de învăţat).
Se întâmplă să ne întâlnim cu cineva şi
să avem impresia că ştim acea persoană (uneori avem senzaţia că o ştim „de când
- e – lumea”). E vorba de persoane
întâlnite în alte vieţi şi, de multe ori constatăm că avem legături karmice cu acea
persoană...
De fapt, ea apare în viaţa noastră
atrasă de energiile din structura noastră şi de programul asumat în această
viaţă, pentru că e timpul să ne reluăm lecţiile neînvăţate din trecut...
Şi mai e o regulă: ne învăţăm lecţiile
în grupuri sau familii de suflete, pentru că aşa suntem compatibili şi păstrăm
legăturile, ca să ne ajutăm reciproc la învăţarea lor ( o să vedem noi cum, la
Ho oponopono).
Important de ştiut, cei care au şansa să
treacă acum, voi trebui să-şi rezolve legăturile karmice înainte, pentru că
altfel păstrează legături care îi trag în jos. Există şi varianta să se ntoarcă
în 3D doar pentu a-şi rezolva acele lecţii şi legături karmice, după care pot
ascensiona.
Una dintre căile cele mai frumoase de rezolvare a acestora este Ho
oponopono, o tehnică hawaiană, pe care o voi explica în detaliu, aşa cum am
înţeles-o eu, fără ca aceasta să se constituie într-un curs.
Diferenţa majoră pe care o traversăm în
această perioadă premergătoare Trecerii, este că lecţiile sunt mult accelerate,
multe în timp scurt, care e şi mai scurt, că e comprimat (dar asta înseamnă că
şi timpul suferinţei e mai scurt!!), iar foarte important - se întâmplă în aceeaşi viaţă! Pentru o
hotărâre sau un gest greşit, pot să fie replici instant, care să arate
unde şi ce e greşit (adică acel drum nu duce spre evoluţie, nu e bine!! – căci
prin asta traducem greşit; în esenţă, nimic
nu e greşit! E doar altfel!... Şi oferă o altă paletă de posibilităţi
şi variante de experimentare...
Ceea ce am observat cu siguranţă, cu
toţii, a fost avalanşa de situaţii critice care apar, mai ales la unele
persoane.
De ce la unele sunt mai multe probleme
şi la altele mai puţine?
Este o rezultantă a efortului de
învăţare şi conştientizare depus până acum, în viaţa prezentă, dar şi în cele
trecute. Cine a învăţat mai mult, adică a făcut mai mult efort până acum,
suferă mai puţin; cine a învăţat mai puţin până acum, are o sumă mai mare de
lecţii de absolvit...
De ce?
Karma emoţională este o variantă de
experimentare 3D, pentru că lecţiile cuprind emoţii: bucurie, suferinţă, durere,
tristeţe, fericire... iar planul 3D este planul emoţional.
Lecţiile se accelerează la finele 3D,
pentru că nu se pot reporta lecţiile de 3D în 4D!
Cu alte cuvinte, ca să se poată trece în
4D, trebuiesc învăţate lecţiile de 3D. Toate! Pentru că rezultanta lecţiilor
învăţate sau nu, este vibraţia noastră energetică, cea care ne reflectă nivelul
energetic...
...iar pentru Trecere, acesta este
etalonul triajului...
...şi cei care nu trec de triaj, vor
repeta experienţele 3D într-un alt spaţiu unde se deschide un cadru
tridimensional de experimentare...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu